Træningsprojekt | 10 i karakter

Indholdsfortegnelse
Målsætning for træningsprojektet 2
Teori 2
Træningslogbogen 4
Resultater før og efter 6
Konklusion og evaluering 7
Bilag 8
Kildeliste 8

Uddrag
Målsætningen og emnet for det 8 ugers træningsprojekt var at komme i fysisk god form og gøre fremskridt på de 8 uger.

Træningsprojektet blev startet med at lave en coopertest for at se hvordan formen så ud. Træningsprojektet over de 8 uger her har derfor budt på 3 træninger hver uge.

Hvor der til sidst selvfølgelig skulle følges op med en coopertest for at se om træningsprojektet har båret frugt og om man er kommet i fysisk bedre form.

---

Oppe over her ses formlen for, hvordan den aerobe træning foregår i ens krop når man dyrker en aerob aktivitet.

Udover den aerobe træning findes der også det modsatte som er anaerobt træning. Anaerob træning er det modsatte af det aerobe træning og det vil sige det er uden ilt.

Den anaerobe træning er derfor intensivt arbejde og ofte små korte sekvenser. Under den anaerobe træning skal man derfor præstere maksimalt for at der ikke bliver skabt energi begrund af ilten.

Måden man kan træne det anaerobe, er ved at løbe intervaller, hvor man arbejder alt hvad man kan i f.eks.

Sådan får du adgang til hele dokumentet

Byt til nyt Upload en af dine opgaver og få adgang til denne opgave
  • Opgaven kvalitetstjekkes
  • Vent op til 1 time
  • 1 Download
  • Minimum 10 eller 12-tal
Premium 39 DKK pr måned
  • Adgang nu og her
  • 20 Downloads
  • Ingen binding
  • Let at opsige
  • Adgang til rabatter
  • Læs fordelene her
Få adgang nu