Problemformulering
“Hvilke væksttiltag kan Louis Vuitton foretage?
Indledning
Tøjbranchen er under stærkt pres fra konstant omskiftelig mode og presses på nuværende tidspunkt også fra andre stærkt relevante faktorer såsom øget fokus på bæredygtighed og konkurrencen fra e-handel.
Indholdsfortegnelse
Indledning
Problemstilling:
Problemformulering:
Arbejdsspørgsmål:
Virksomhedskarakteristik
Værdikædeanalyse
- Produktudvikling
- Produktion
- Marketing
- Salg & Service
Målgruppen og målgruppens købsadfærd
- Personas
Omverdensanalyse
- Den afhængige verden
- Konkurrenter
- Leverandører
- Kunder
- Den uafhængige verden
- Massemedier
- Demografiske forhold
- Teknologiske forhold
- Kulturelle forhold
- Økonomiske forhold
- Lovgivningsmæssige forhold
- Miljø
- SWOT
Vurdering
Konklusion
Uddrag
Louis Vuitton blev grundlagt af Louis Vuitton i år 1854 og dermed er det en af de ældste modevirksomheder i verden.
Louis Vuitton er en produktionsvirksomhed, der sælger et bredt og dybt sortiment af eksklusivt tøj og accessoires direkte til slutforbrugeren via deres både deres e-handelsbutikker og deres fysiske butikker.
Louis Vuitton har 21,500 ansatte fordelt på 460 butikker over hele verden, med 7 online butikker i nogle få lande.
Louis Vuittons ide er at sælge modebevidste eksklusive vare. Louis Vuitton har til deres lang tids vision. Med “Are de Vivre” som betyder “kunsten at leve”.
Louis Vuittons mission, er at Louis Vuittons produkter skal være god kvalitet. Louis Vuitton vil styrke deres billede, hvor der bliver taget nogle lidenskabelige beslutninger.
Louis Vuitton vil gerne formå at handle som iværksættere, det betyder at de er kreative og innovative i alt de gør. Louis Vuitton vil også gerne være den bedste i alt hvad de gør.
Skriv et svar