Uddrag
Billedbeskrivelse: Den kan jo være i alle forskellige størrelser, afhængig af om den er på YouTube, et billboard, eller i tv’et. Der er ingen forgrund.

I mellemgrunden er modellerne, og baggrunden er bare en helt normal kedelig mur, som man kan finde i enhver by. Baggrunden er sandsynligvis valgt, for at beskuerne fokuserer på modellerne, og ikke mindst tøjet.

Tøjet er selvfølgelig også lidt markerende, for at det fanger den mulige købers øje. Louis Vuitton sælger også noget mere ”casual” tøj, men, som meget normalt i modebranchen, fremviser de noget man lægger mærke til.

Nede i højre hjørne er Louis Vuitton’s logo smart placeret, da det typisk er der man søger ned, efter man har set midten af reklamen. Selve logoet er ikke som på en typisk reklame.

Det er kedeligt, og ikke noget der som sådan fanger ens blik. Derimod, i venstre hjørne hvor der står hvilken serie tøjet er fra, har de valgt at skrive det stort og med pink skrift. Dette forstår jeg ikke, jeg mener det burde være omvendt, men de må vel have haft en ide med det.