Brøchner Hotels | Noter

Indholdsfortegnelse
Intern analyse
- KSF’ere
- Udfordringer og Løsningsforslag
- Udfordring 1: For mange hoteller der ligger for tæt på hinanden
- Udfordring 2: Deres hoteller er ikke genkendelige på Brøchner Hotels brandet
- Ekstern analyse:
- Regnskabsanalyse
- Kildeliste

Uddrag
Brøchner Hotels har 7 hoteller, 6 i København og 1 i Aarhus. Hvis Brøchner Hotels valgte at udvide, til flere hoteller mere spredt over eller udlandet, ville de se at deres antal af gæster ville stige.

Hvis de spreder sig mere ud i Danmark, vil de også se flere danskere som besøger, specielt fordi de fleste staycations foregår ikke i København. Hvis Brøchner Hotels skulle udvide lokationer, skulle deres koncept og designs også følge med.

Sådan får du adgang til hele dokumentet

Byt til nyt Upload en af dine opgaver og få adgang til denne opgave
  • Opgaven kvalitetstjekkes
  • Vent op til 1 time
  • 1 Download
  • Minimum 10 eller 12-tal
Premium 39 DKK pr måned Få adgang nu