Indholdsfortegnelse
Intern analyse
KSF’ere
Udfordringer og Løsningsforslag
- Udfordring 1: For mange hoteller der ligger for tæt på hinanden
- Udfordring 2: Deres hoteller er ikke genkendelige på Brøchner Hotels brandet
Ekstern analyse:
Regnskabsanalyse
Kildeliste

Uddrag
KSF’ere
1. Opretholde deres gode kundeservice med fokus på den individuelle kunde, ved hjælp af eksklusive tilbud, smarte løsninger til check-in og en god mad og bar oplevelse på hotellerne

2. Flotte og rene værelser, tilpasset det enkelte hotels lokalitet. Bevarer deres koncept omkring hotellets indretning efter lokalområde

3. Have fokus på at markedsfører sine hoteller via sociale medier og influencers.

4. Gør hotellerne mere genkendelige så kunden ved at hotellerne er en del af luksushotellerne fra Brøchner Hotels

---

Brøchner Hotels 7 hoteller er meget forskellige. Deres udseende og navne er unikke. Dette gør også hotellerne sværere at genkende.

For gæsterne vil hvert hotel være forskellige, derfor kunne det være en god idé at connecte hotellerne under ét samlet navn.

Alle hotellerne burde hedde deres oprindelige navn efterfulgt af “By Brøchner hotels”. Ved hjælp af dette ville de kunne få flere gæster som kommer igen efter første besøg.