Brøchner Hotel | 2020 | Opgave

Opgavebeskrivelse
Kritiske succesfaktorer
1. Boutique Hotels - Kulturen og Historien fra byen kan genkendes på alle hoteller og værelser
2. Bedst internationalt brandede hotel i Danmark
3. Værdigrundlag apo (ansvar, passion og omsorg)
4. Belægningsprocent på 89%. Det betyder at værelserne er fyldt 89% af tiden

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Handlingsforslag samt konsekvenser
1. Udbuddet af hotelværelser stiger med 50% inden for 3-4 år
2. Markedsføring - Sende sælger ud
3. Ekspandere til Tyskland - Problemer og beliggenhed
4. Folk som overnatter, skal blive og benytte sig af baren og hotellets andre faciliteter

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Indledning
Virksomheden hedder Brøchner Hotels og de driver Boutique Hoteller.

Boutique Hoteller er hoteller hvor kunden føler de er del af kulturen og historien i byen kunden besøger, selv når kunden er på deres hotelværelse.

Missionen er at kunden skal føle sig hjemme værelserne kunden bestiller.

Indholdsfortegnelse
Virksomhedsportræt 3
Kritiske succesfaktorer 3
Resultater fra analysefasen 4
Virksomhedens udfordringer 5
Handlingsforslag samt konsekvenser 6
Metodeovervejelser 8
Afgrænsning 8
Kildeliste 8

Uddrag
1. Udbuddet af hotelværelser stiger med 50% inden for 3-4 år
Problemet:
Virksomheden ønsker at få nogle flere gæster til at komme for at opleve den danske kultur. Kulturen lever allerede i deres værelser, men hvad kan de gøre for at få turisterne til at vælge deres hotel. Derudover vil branchen opleve en stigning på 50% flere værelser i løbet af de kommende år.

Det er derfor allerede nu vigtigt at de skaber opmærksomhed om dem selv og gøre at kunderne stadig vil vælge dem efter stigningen.

Løsningen:
Vores løsning på dette problem vil være at skabe en pakkeløsning som kan gøre det mere overskueligt for deres kunder fra udlandet. Ofte kommer turister til landet for at opleve den danske kultur i eksempelvis København og forstår ikke dansk.

Derfor vil vi arbejde med at lave en pakkeløsning som kan gøre det mere overskueligt for dem og at de derfor vælger Brøchner Hotels. Det vil være tidskrævende for dem i starten, men vil medføre at de får en masse kunder. Dette er også forebyggende for det 50% større udbud af hotelværelser der vil ske i løbet af de kommende år.

Sådan får du adgang til hele dokumentet

Byt til nyt Upload en af dine opgaver og få adgang til denne opgave
  • Opgaven kvalitetstjekkes
  • Vent op til 1 time
  • 1 Download
  • Minimum 10 eller 12-tal
Premium 39 DKK pr måned
  • Adgang nu og her
  • 20 Downloads
  • Ingen binding
  • Let at opsige
  • Adgang til rabatter
  • Læs fordelene her
Få adgang nu