Montana | Afsætning | 10 i Karakter

Indledning
Montana er en dansk møbelvirksomhed som blev etableret i 1982. Virksomheden er stiftet af Peter J. Lassen. De producerer reoler, skabe, spejle og stole.

Montana møbler er udbredt i mere end 40 lande verden over hvor de har både fysiske og online butikker.

Indholdsfortegnelse
Købsadfærden på konsumentmarkedet (B2C)
- SOR-modellen
- Eksempel til køberoller og beslutningsprocessen
- Købsbeslutningsproces (B-2-C)
- Købsadfærden på producentmarkedet (B2B)
- Buy grid-modellen
- Købscenter (B-2-B)
- Ligheder og forskelle på de 2 markeder

Uddrag
Rådighedsbeløbet for en person, som skal købe en Montana reol skal være højt. Montana reoler er meget dyre og der skal i hvert fald sættet 15000-20000 af mindst, for der vil være råd til sådan en reol.

Forbrugsvanerne til at købe sådan et produkt, vil være ved forældre med voksne børn (livscyklus). I den alder vil de ofte begynde at gå mere op i møbler og også de dyre nogle.

Da de ikke er unge mere, og ikke har børn de skal forsørge, har det også et større rådighedsbeløb hver måned, og vil have nemmere til at kunne sparer op til en reol.

Sådan får du adgang til hele dokumentet

Byt til nyt Upload en af dine opgaver og få adgang til denne opgave
  • Opgaven kvalitetstjekkes
  • Vent op til 1 time
  • 1 Download
  • Minimum 10 eller 12-tal
Premium 39 DKK pr måned Få adgang nu