Kims | Markedskommunikation | 10 i karakter

Indholdsfortegnelse
Udarbejd en målgruppeprofil:
KiMs har valgt at gå sammen med Ekstrabladet. Hvilke årsager kan der ligge bag dette?
KiMs bruger flere medier i kampagnen bl.a. har Facebook en central rolle. Diskuter deres medievalg. Inddrag illustration 6.11 i diskussionen.

Uddrag
Alex er en voksne mand på 40 år, han bor i en forstad kaldet Frederikssund. Her bor han med sine 3 børn, Stephani på 17år, Rasmus på 12 år og Emma på 8år.

Til daglig arbejder Alex som bygningskonstruktør. Alex har os en kæreste som hedder Rikke, Rikke er 34år og arbejder til daglig som delikatesse assident i Meny, og bor med sine tre børn i Slangerup.

Alex ligger alt sin tid på sine børn, og alt han gør er for det bedste. I den uge han ikke har sine børn, dedikere han alt sin tid til Rikke.

Der er altid lagt stor vægt på hygge når de når weekenden, og der skal man jo altid huske at der skal chips til.

Alex’ børn har aldrig været særlig stor fan af slik, fordi de syntes det er alt for sødt, og de derfor ikke spiser særlig meget af det når der er købt ind til en god film.

Men når der skal hygges med film og Chips, giver Alex gerne lidt ekstra for dem, og køber derfor altid Kims

de har aldrig været særlig stor fan af den billige udgave af dem, da de ikke smagte lige så godt, og der er et større udvalg af Kims Chips.

Sådan får du adgang til hele dokumentet

Byt til nyt Upload en af dine opgaver og få adgang til denne opgave
  • Opgaven kvalitetstjekkes
  • Vent op til 1 time
  • 1 Download
  • Minimum 10 eller 12-tal
Premium 39 DKK pr måned
  • Adgang nu og her
  • 20 Downloads
  • Ingen binding
  • Let at opsige
  • Adgang til rabatter
  • Læs fordelene her
Få adgang nu