Erhvervscase 2019 | SOP | Normal

Indholdsfortegnelse
Virksomhedsportræt………………………………………….………………………...……...3

Konklusioner på analyser …………………………...…………………....……………..…….4

Kritiske succesfaktorer…………………………………………………....……….…..…….5-6

Virksomhedens udfordringer…………...…………....…………………………………..…….7

Løsningsforslag og konsekvenser……………….……………………………………..……...8

Metodebeskrivelse……………………………………………………………………………..9

Litteraturliste....………………………………………………………………………..……....9

Bilag...……………………………………………………………………….…...…...…..10-18
● Bilag 1: Business Model Canvas
● Bilag 2: Omverdensmodellen
● Bilag 3: SWOT-analyse
● Bilag 4: Regnskabsanalyse
● bilag 5: Værdikæde analyse

Uddrag
I analysen er de eksterne forhold, vi har valgt at inddrage omverdensmodellen, hvor vi har taget udgangspunkt i teknologiske, økonomiske eksterne forhold, demografiske forhold, samt massemedier og miljø.

---

Normal er forholdsvis en nyetableret virksomhed, med lidt erfaring på markedet i forhold til deres konkurrenter, som er godt etableret og velkendte på markedet. De er en ny virksomheds kæde modsat de fleste af deres konkurrenter.

Normal har ingen webshop, hvor man bestiller deres produkter og få leveret hjem. Dette kan blive en udfordring for butikskæden, da det i dag er blevet populært, nemt og hurtigere at bestille over nettet.

Normal er en meget klimabelastende virksomhed, og det kan komme til at ramme dem hårdt, da der globalt er stor fokus på at passe på miljøet.

Sådan får du adgang til hele dokumentet

Byt til nyt Upload en af dine opgaver og få adgang til denne opgave
  • Opgaven kvalitetstjekkes
  • Vent op til 1 time
  • 1 Download
  • Minimum 10 eller 12-tal
Premium 39 DKK pr måned
  • Adgang nu og her
  • 20 Downloads
  • Ingen binding
  • Let at opsige
  • Adgang til rabatter
  • Læs fordelene her
Få adgang nu