Indledning
Den uafhængige omverden består af de faktorer og forhold, der påvirker virksomhedens beslutningsgrundlag. Virksomheden kan oftest kun i meget begrænset omfang påvirke den uafhængige omverden.

Jeg vil kommer ind på massemedier hvordan øl branchen kan promoveres mere med henblik på sociale medier, jeg vil også ligger et særligt fokus på de økonomiske forhold, hvorfor alkoholfri øl er blevet sådan et stort hit? Og hvorfor bliver der gået så meget op i økologien i for hold til øl branchen.

Indholdsfortegnelse
Indledning
Massemedier
Økonomiske forhold
Konklusion

Uddrag
Til gengæld er markedet for almindelig konsum-øl derimod på vej ned, viser flere tal, for at salget ved konsum-øl bliver på marked og ikke falder i forhold til salget ville promovering af øllene være en god mulighed, da unge er meget på de sociale medier, hvor de får indflydelse ville en god ide være at de forskellige nyheder om øllene kom ud på de sociale medier, da det er der de unge ser blandt andet nyheder.

Økologi er blevet et stort taleemne i Danmark som en stor del af befolkningen går op i, derfor burde der produceres flere økologiske øl det ville omsætningen stige af, da det en ting kunder ofte ligger vægt i.

Ser man på promotion ville det bestemt også være meget det med at markedsføre specialøl over sociale medier, da det netop er der de unges opmærksomhed ligger, dog ses det som en trussel at konsum-øl falder i forhold salget da det er en vigtig del af ølbranchen.