Indholdsfortegnelse
1. Beskriv virksomheden AQUA D’OR.

2. Analyser de tre kvalitetsdimensioner for AQUA D’ORs mineralvand.

3. Analyser de salgsmæssige-, funktionelle- og miljømæssige egenskaber ved AQUA D’ORs emballage.

4. Udarbejd et produkt hierarki med udgangspunkt i AQUADOR mineralvand uden brus.

5. Beskriv AQUA D’ORs sortiment.

6. Kom med forslag til nye produkter i sortimentet.

Uddrag
1. Beskriv virksomheden AQUA D’OR.
AQUA D’OR er en danskejet virksomhed, som fremstiller mineralvand og er markedsleder på det danske kildevand-marked.

De har hovedkvarter i Herning. Mineral Vandet hentes op fra et vandreservoir 160 meter under den jyske hede. Vandet er 100% naturlig mineralvand og 100% rent.

Virksomheden blev i 2010 opkøbt af Danone-gruppen. Ud over AQUA D’OR ejer Danone også mærkerne Evian, Badoit og Volvic. De befinder sig på B2B-markedet, hvor de sælger til bl.a engrosvirksomheder.

2. Analyser de tre kvalitetsdimensioner for AQUA D’ORs mineralvand. Funktionel kvalitet: Der er funktionel kvalitet, fordi det er en vandflaske med vand i. Altså produktets evne til at opfylde sit hovedpunkt