Indholdsfortegnelse
1. Definer produktet charterrejse.
2. Analyser TUI’s muligheder for vækst på det danske marked for charterrejser. Inddrag alle relevante former for vækst.
3. Argumenter kort for at bæredygtighed er vigtigt for charterselskaber

Uddrag
Charterrejser er ikke et håndgribeligt produkt, men kan stadig tilfredsstille forbrugerens pain eller behov gennem forskellige punkter jeg vil tage udgangspunkt i, i denne opgave.

Virksomhedsformen i dette marked er Servicevirksomheder, da der som sagt ydes en service overfor kunden. I denne case vil jeg blandt andet udvælge nogle begreber i de 7 P’er.

Charterrejser er ikke noget fysisk produkt i sig selv, men der indgår nogle produkter i selve ydelsen. Disse er ikke vigtige at tale om når man snakker om produkt.

I dette tilfælde vil jeg karakterisere produktet ud fra selve ydelsen. Produktet handler om at en udbyder istandsætter nogle aftaler med flyselskaber, hoteller, destinationer, seværdigheder osv.