Rejs med hjertet | Analyse | Spies Rejser | 10 i Karakter

Indledning
”Rejs med hjertet!” er en lyrisk reklame fra Spies Rejser, som blev lanceret og vist i 2013 på både Youtube og TV. Spies Rejser er Danmarks førende rejsearrangør med rejser til næsten 400 rejsemål i 60 lande.

Derudover arrangerer de charterferier, krydstogter og fleksible pakkerejser. Dermed har Spies Rejser hele 285.000 rejser om året fra Danmark, men hvordan kan de sælge så mange rejser? Svaret er simpelt og enkelt deres populære markedsføring.

Selvom Spies bruger millioner af kroner på markedsføring så som ”Rejs med hjertet!”, så formår de at ramme modtagerne, og skabe opmærksomhed omkring deres produkt som er rejser.

Uddrag
Budskabet er at komme tættere på hinanden, få nogle uforglemmelige oplevelser, og ikke mindst kærlighed, tryghed og omsorg er et budskab, som trænger igennem.

Derudover ser vi en utrolig spændende og interessant sammenhæng mellem sangen ”Here Is A Heart” i reklamen, Spies’ logo og brugen af symboler i reklamen.

Vi ser hele 14 gange, hvor et symbol på et hjerte bliver brugt, og det som Spies prøver at fortælle os er, at du skal have hjertet med, når du rejser, følge dit hjerte og ikke mindst stole på dit hjerte.

Igen budskaber som er vigtige at få med, men som også rammer en bred målgruppe og befolkning.

De 3 symboler som ikke mindst forbinder reklamen sammen, men også hele budskabet for Spies Rejser, da Spies´ logo også er et gult hjerte og sangen som på dansk betyder ”Her er et hjerte”.

Sådan får du adgang til hele dokumentet

Byt til nyt Upload en af dine opgaver og få adgang til denne opgave
  • Opgaven kvalitetstjekkes
  • Vent op til 1 time
  • 1 Download
  • Minimum 10 eller 12-tal
Premium 39 DKK pr måned
  • Adgang nu og her
  • 20 Downloads
  • Ingen binding
  • Let at opsige
  • Adgang til rabatter
  • Læs fordelene her
Få adgang nu