Indholdsfortegnelse
Business Model Canvas 3
Swot 4
Kritiske Succesfaktorer 5
Ksf, 1 5
Ksf, 2 6
Ksf, 3 7
Metodeovervejelser 8
Kildeliste 9
Bilag 10
Bilag 1 - Værdikæde - Karo 10
Bilag 2 - Omverdens Model - Karo 12
- Den Uafhængige Omverden 12
- Den Afhængige Omverden 12
Bilag 3 - Generiske Strategi - Anders 13
Bilag 4 - Swot 14
Bilag 5 - Bmc - Anders 15
Bilag 6 - Porters Five Forces - Akash 16
Bilag 7 - Regnskab Og Nøgletal - Akash 17

Uddrag
Business Model Canvas
Selve navnet Shaping New Tomorrow (SNT) og deres nøgleaktiviteter er bygget omkring deres bukser og deres kvalitet.

De går meget op i, at deres bukser og deres design som er meget enkelt, og deres produkter designet til den individuelle kunde.

Deres bukser kan bruges derhjemme, på arbejde og til fester. Priserne på bukserne kigger de meget selv hvad de selv vil give for deres produkter hvilket så reflekter på hvad den endelig pris er på deres andre produkter, som deres t-shirts

som har det samme simple design som deres bukser. Deres største indtægter sker fra deres kvalitets bukser, t-shirts og skjorter.

Nøgleresurserne de har i SNT er deres produktion i Portugal hvor de så får lavet deres produkter og tilsendt til deres stor lager som går til deres webshop

dog går deres lager også ud til de 4 butikker rundt omkring i Danmark. Da de går meget op i, at det er dem som virksomhed som sælger det til kunderne.

De har mange forskellige partnere, men kigger man på levering internationalt bruger de DHL, og i Danmark GLS.

De har også forskellige partner som er dedikeret til en ting, f.eks. deres bukser har de en partner til syning og en til lynlåse, hvor de så i alt har 35 partnere.

SNT går meget op i deres kunderelationer, at alt de laver er lavet til selve kunden og passer perfekt til deres præferencer.

De har også fordelsklub hvor de bl.a. bruger til at få kunder til teste deres produkter inden de kommer ud i deres butikker

så det får nemlig indblandet kundernes mening om produktet og det går også ind under at deres produkter er lavet til selve kunderne.

I virksomheden SNT har de 4 butikker som går ind under deres kanaler, hvor de så får varer sendt dertil. De har også en webshop hvor de har et stort lager de sender ud fra til kunderne

hvor der enten bliver sendt med GLS eller DHL kommer an på hvor selve kunden gerne vil have pakken tilsendt til, da det bliver sendt direkte frem dem ud til kunden som også er Direct to Consumer.

De har en meget bred målgruppe til deres produkter, hvor de først vælger at fokusere på mænd der har alderen 25-34, hvor de så som sekundært har 35-44 og tertiær 45-54.

De går dog ikke så meget efter alderen, men selve mindsettet bag købet, at de søger det behagelig, billige og kvalitetsprodukter som de har bygget SNT op på.

Dog tænker de også over til kvinder, da det er for det meste kvinderne som køber de her bukser til deres kærester eller børn, dog køber stadig mændene til sig selv. 

SWOT
Shaping New Tomorrow er en virksomhed med mange styrker vi har i SWOT analysen fundet ud af at deres stærke sider er kvalitet

de bruger mange penge og tid på at deres tøj er i den bedste kvalitet der er og udvikler hele tiden på den for at den kan blive bedre, og have en komfort som det bedste hyggetøj man har hjemme og sammentidlig med det skal de være flotte og stilrigtige.

SNT har på trustpilet en god score men de vil gerne at den er høj alle steder, hvilket de også formår med deres gode service på alle parameter.