Indholdsfortegnelse
Virksomhedskarakteristik:
Business Model Canvas:
Swot-model:
Kritiske Succesfaktorer:
Udfordringer:
Løsningsforslag:
Fordele Og Ulemper – Løsning 1:
Fordele Og Ulemper- Løsning 2:
Konsekvensberegning:
- Salget
- Produktion
- Bruttofortjeneste

Metodeovervejelser:
Pestel-model:
- Politiske Forhold:
- Økonomiske Forhold
- Teknologiske Forhold:
- Miljømæssige Forhold:
- Lovmæssige Forhold:

Porters Five Forces:
- Konkurrence - Mellem Virksomheder I Branchen:
- Trusler - Fra Nye Indtrængere:
- Trusler - Fra Substituerende Produkter:
- Forhandlingsstyrke - Fra Kunderne:
- Forhandlingsstyrke - Fra Leverandørerne

Værdikæde:
- Produktudvikling:
- Produktion:
- Marketing:
- Salg Efter Service:

Regnskabsanalyse:
Konkurrencetragt:
Porters Generiske Strategier:
Ansoffs Vækststrategier:
Litteraturliste:

Uddrag
Virksomhedskarakteristik:
Virksomheden Shaping New Tomorrow er en andenpartsselskab. Virksomheden producerer simpelt, klassisk og behageligt tøj til mænd.

Virksomheden blev etableret tilbage i 2015, hvor tre venner havde en ide om, at kombinere komfort og klædelighed, hvilket blev grundet til at de opbyggede et internationalt tøjbrand.

Grundlæggerne af Shaping New Tomorrow er Christoffer Bak, Kasper Ulrich, Christian Aachmann. Virksomheden har partnerskaber med flere forskellige familieejede fabrikker i Portugal

hvor deres ekspertise og grundige håndelag kombineret med SNT’s visioner og ideer giver det helt perfekte komfortable og stillede herretøj, som er båret af mænd over hele verden.

De forhandler gennem deres eget website og deres egen butikker, for at sikre deres kunder at de kan få den bedste kvalitet til at lavere pris.

De har ingen mellemled, da forbrugeren får sit produkt direkte. De sikrer sine kunder at når de betaler for en fair pris, så får de samtidig også ordentlige vilkår for alle led i værdikæden.

---

Kritiske succesfaktorer:
Kritiske succesfaktorer er de interne forhold som virksomheden skal holde på så de kan overleve på længere sigt.

1. Et af Shaping New Tomorrow kritiske succesfaktorer er, at de sælger produkter af virkelig god kvalitet til en god og lav pris.

2. Shaping New Tomorrow er ikke kun på det danske marked, men også på det internationale marked, hvilket er med til at gøre virksomheden større.

3. Shaping New Tomorrow har et bredt sortiment, som er med til at give deres kunder et større udvalg og dermed et større salg. De sælger både, bukser, trøjer, jakkesæt og meget mere.

4. Virksomheden er meget aktiv på de sociale medier. De befinder sig på næsten alle platforme, hvor de brander og promovere dem selv, til at blive større, og blandt andet nå ud til unge mænd, da det er på de sociale medier de befinder sig mest på.

5. Shaping New Tomorrow har både fysiske butikker og webshop, hvilket giver dem en større omsætning, og det giver også deres kunder en mulighed for at shoppe på en lettere måde og spare masser af tid.