Indholdsfortegnelse
1. Virksomhedsbeskrivelse………………………………………………………………3
2. Resultater af analyser………………………………………………………………….3
3. Kritiske succesfaktorer………………………………………………………………...3
4. Liste over identificerede udfordringer…………………………………………………4
5. Udfordring 1…………………………………………………………………………...4
- 5.1. Handlingsforslag 1……………………………………………………………..…4
- 5.2. Konsekvenser af handlingsforslag 1…………………………………………..….4
- 5.3. Handlingsforslag 2……………………………………………………………..…5
- 5.4. Konsekvenser 2………………………………………………………………..….5
- 5.5. Valg af handlingsforslag til udfordring 1…………………………………………5
6. Udfordring 2…………………………………………………………………..………5
- 6.1. Handlingsforslag 1…………………………………………………………...……5
- 6.2. Konsekvenser af handlingsforslag 1………………………………………………6
- 6.3. Handlingsforslag 2……………………………………………………..…………6
- 6.4. Konsekvens 2…………………………………………………………..…………6
- 6.5. Valg af handlingsforslag til udfordring 2…………………………………………7
7. Metode…………………………………………………………………………………7
8. Litteraturliste……………………………………………………………………..……8
9. Bilag……………………………………………………………………………..…….9

Uddrag
Virksomhedsbeskrivelse:
Shaping New Tomorrow er et dansk anpartsselskab, som befinder sig indenfor tøjbranchen og dermed beskæftiger de sig med detail – og e handel.

De har stort fokus på at skabe det moderne tøj i form af de klassiske skjorter, T-shirts, jakkesæt osv. Men også på at skabe det unikke komfort i en helt ekstraordinær kvalitet.

Deres ledelse består af Birgit Åby – Bruun, Kasper Ulrich, Christian Aachmann, Christoffer Bak, Michal Bak og Jesper Buch, som de vandt med i deres team, ved deltagelse i programmet Løvens hule.

Resultater af analyser:
Internt –

Ud fra de interne analyser kan det konkluderes, at SNT skaber mest værdi for deres kunder ved at være så mode – og kvalitetsbevidste.

De opnår deres målgruppe ved at markedsføre på de sociale medier, såsom Facebook og Instagram mm. I deres fysiske butik i Danmark, har de et stort fokus på smilende og hjælpende personale

og på deres webshop, sidder de altid klar til at besvare spørgsmål hurtigst muligt. Alt i alt er de en meget serviceorienteret virksomhed, der sætter sine kunder forrest.

Eksternt –
Ud fra eksterne analyser kan det konkluderes, at de har et tæt forhold til deres leverandører og samarbejdspartnere i Portugal

da det er dem de har haft siden deres opstart i 2015. SNT ligger meget vægt på oplevelsesøkonomi. Ved hjælp af oplevelsesøkonomien bliver der skabt en oplevelse ved den enkelte kunde, som vedkommende kan huske tilbage på.

---

Handlingsforslag 1: Unisex tøj
Ved at producere en kollektion af unisex T-shirts og hoodies, ville dette nå ud til en bredere kundegruppe, da dette vil fange interesse på en helt ny måde.

Unisex er tøj til både kvinder og mænd, så med denne kollektion får de fat i kvinderne, som de i forvejen ønsker at forsøge at komme ud til.

Denne kollektion ved nå ud til den yngre del af kundegruppe, da den i så fald kommer til at består af mere ungdommelige T-shirts og hoodies.

Konsekvens 1:
Der skal sættes en helt ny kollektion i produktion i Portugal, samt skal der produktudvikles sammen med samarbejdspartnerne.

Derudover skal der skabes mere lagerplads til den kommende kollektion, og der skal skabes plads på hylderne inde i deres fysiske butikker.

Der skal også markedsføres til en helt ny målgruppe, da der skal skabes opmærksomhed omkring den nye unisex kollektion. Denne promovering skal ske gennem unge influencere, der passer til brandet.

Handlingsforslag 2: Børnetøj
Ved at SNT udvider deres sortiment fra konkret mandetøj til børnetøj, vil de ramme et andet mere købekraftigt segment, i form af mødre, som gerne ønsker sine børn, ser stilfulde ud samtidig med at de kan lege udenfor.

Siden, at de allerede nu har skabt et brand indenfor stilfuldt komfortabelt tøj, vil en udvidelse til børneafdelingen kunne indbringe mere salg, samt give flere kunder, specielt i segmentet mødre.

Denne kollektion kræver blot mindre størrelser af deres bukser, selvfølgelig med et par finjusteringer, så de er mere passende til de nye situationer som de skal udsættes for. Derudover regner vi med, at der skal produceres nye T-shirts der taler mere ud til børn.

Konsekvens 2:
Der skal sættes en helt ny kollektion i produktion i Portugal, samt skal der produktudvikles sammen med samarbejdspartnerne.

Derudover skal der skabes mere lagerplads til den kommende kollektion, og der skal skabes plads på hylderne inde i deres fysiske butikker.

Der skal også markedsføres til en helt ny målgruppe, da der skal skabes opmærksomhed til forældrene om den nye børnekollektion, som vil skabe nogle omkostninger indenfor marketingsafdelingen.

Denne promovering skal ske gennem Facebook annoncer, samt influencere der taler ud til mødrene.