Opvarmningsprogram | Idræt | 10 i karakter

Indholdsfortegnelse
ledopvarmning
Kredsløbsøvelser

Uddrag
Feje sving- nu i stedet for at forsætte med at svinge dine arme foran dig når du kommer ned fra den store cirkel, så lader du på en måde dine arme føre dig en kvart runde så du nu står med siden til og dine arme er stærkt ud foran dig.

Så rykker du ned i dine knæ samtidig med at du lader dine arme falde ned langs din side og op mod din numse, men når den når til omkring numsen, så svinger du dem op og tilbage så de er foran dit ansigt.

Så taber du armene igen men den her gang til siden og lader dem føre dig så du endnu en gang vender den samme vej som du gjorde før.

Så gentager du øvelse 7 men endnu en gang lader du dine arme føre dig en kvart runde så du burde stå med ryggen til hvor du kiggede hen sidst. Dette gør du 4 gange.

---

Læg dig ned på alle fire, som om du skulle til at lave en armstrækning, så kun dine hænder og tåspidser er i gulvet. Hold kroppen strakt, og spænd op i mave og arme.

Før dit ene knæ frem mod brystet, mens det andet ben forbliver strakt. Hvor du lander, er ikke det afgørende, så længe du kommer så langt frem som muligt. Skift dernæst ben med et eksplosivt hop.

Sådan får du adgang til hele dokumentet

Byt til nyt Upload en af dine opgaver og få adgang til denne opgave
  • Opgaven kvalitetstjekkes
  • Vent op til 1 time
  • 1 Download
  • Minimum 10 eller 12-tal
Premium 39 DKK pr måned Få adgang nu