Noter i afsætning | kapitel 8

Indholdsfortegnelse
1. Hvilke forarbejder bør virksomheden fortage for at kunne træffe stratiske beslutninger
2. Hvilke ord kan man bruge om virksomhedens eksistensberettigelse
3. Hvilke fire punkter dækker ordet ide over?
4. Der findes to forskellige slags mål hvilke?
5. Hvilke fire konkurrencestrategier
6. Hvad hedder de to dimensioner i matricen med de generiske stradegier
7. Nævn de tre vækststrategier
8. Hvad hedder de to dimensioner i Annsofis vækstatrix

Uddrag
Ansoffs vækstmatrix fastlægger, hvordan virksomheden kan nå de vækstmål, som virksomheden har defineret, på forskellig vis. Ansoff tager udgangspunkt i to variable: produkt og marked, som opdeles i hhv. nuværende og nyt produkt og nuværende og nyt marked.

Sådan får du adgang til hele dokumentet

Byt til nyt Upload en af dine opgaver og få adgang til denne opgave
  • Opgaven kvalitetstjekkes
  • Vent op til 1 time
  • 1 Download
  • Minimum 10 eller 12-tal
Premium 39 DKK pr måned
  • Adgang nu og her
  • 20 Downloads
  • Ingen binding
  • Let at opsige
  • Adgang til rabatter
  • Læs fordelene her
Få adgang nu