Markedskommunikation | Prøve

Indholdsfortegnelse
Opgave 1.....................................................................................................................................................................2
Opgave 2.....................................................................................................................................................................3
Tragtmodellen......................................................................................................................................................... 3
Trin 1..................................................................................................................................................................3
Trin 2..................................................................................................................................................................4
Trin 3..................................................................................................................................................................4
Opgave 3.....................................................................................................................................................................7
Entry mode/ indtrængningsstrategi.........................................................................................................................7
Parametermix strategi.............................................................................................................................................7
produktparameteret...........................................................................................................................................7
Prisparameteret .................................................................................................................................................8
Promotion parameteret:.....................................................................................................................................8
Place parameteret:.............................................................................................................................................8

Uddrag
hvis man ser på Mexico, er de ting der udelukker landet fra min anbefaling at landet i høj grad er overe reguleret, der er en høj kriminalitet i landet, og som nævnt tidligere er BNP `en pr indbygger meget lav, hvilket påvirker købekraften negativt.

Sætter man det i forhold til at Louis Poulsen sælger Premium produkter til en med en Premium I forhold til hvilke faktorer der gør jeg udelukker Brasilien fra min anbefaling er det. Landet lider under store politiske uroligheder, der er en høj kriminalitet og en meget lav BNP pr. indbygger.

ydermere udelukker jeg Brasilien fra min anbefaling, da Louis Poulsen på ingen måde er repræsenteret i hele Sydamerika, og derfor ikke nogen erfaring med kulturen i Brasilien eller landene omkring, hvilket helt sikkert vil skabe nogle ekstra udgifter i forhold til at trænge ind på det brasilianske marked.

det , at de ikke har nogle forhandlere i hele Sydamerika, vil også skabe nogle logistikmæssige udfordringer, da nærmeste lager er utroligt langt væk, dette kan føre til, at Louis Poulsen bliver nød til at oprette eksterne lagre i Brasilien, for det overhovedet kan betale sig at sælge deres produkter i det, dette vil være en meget dyr proces.

Ses dette i forhold til det Lille markedspotentiale, har jeg svært ved at se det kan gå hen og blive en lukrativ investering.

alt disse ting både de gode forhold og muligheder i Canada, samt de mere besværlige og udfordrende ting ved de 2 andre lande gør at Canada uden tvivl er det land jeg anbefaler Louis Poulsen, jeg vil endda gå så langt at sig jeg kraftigt anbefaler Louis Poulsen en ekspansion og intensivering på det Canadiske marked.

i Canada, udviklingsmulighederne for Louis Poulsen i Canada er altså rigtig gode. prisstrategi vurderer jeg at ekspansion i landet både minimal og besværlig

Sådan får du adgang til hele dokumentet

Byt til nyt Upload en af dine opgaver og få adgang til denne opgave
  • Opgaven kvalitetstjekkes
  • Vent op til 1 time
  • 1 Download
  • Minimum 10 eller 12-tal
Premium 39 DKK pr måned
  • Adgang nu og her
  • 20 Downloads
  • Ingen binding
  • Let at opsige
  • Adgang til rabatter
  • Læs fordelene her
Få adgang nu