Indledning
Joe & The Juice A/S er en cafékæde som beskæftiger sig med at servere juice, kaffe og sandwichs.

Joe & The Juice er altså en servicevirksomhed, som opererer på B2C markedet. Det er altså det personligt behov som Joe & The Juice opfylder hos konsumenterne.

Uddrag
J&J’s konkurrencemæssige fordele er at det er et unikt produkt, til en forholdsvis lille målgruppe rettet mod kvinder, de er sundhedsorienterede, de fokuserer på at få en loyal kundegruppe.

Kvaliteten skal være i top, det er også med til at de differentiere sig på markedet. J&J kører også noget samarbejde med forskellige fitnesscentre, som jo er oplagt når de går op i at noget skal være lækkert og sundt på samme tid.

Joe & The Juice promoverer sig via et sundt og friskt koncept, altså de går meget op i at det er det de vil markedsføre sig på.

Joe & The Juices vision er at overgå Starbucks, det vil altså betyde at Joe & The Juice prøver at slå en kæmpe ned fra det europæiske marked. Og derefter gå efter det amerikanske marked hvor Starbucks virkelig har taget fat.