Flying Tiger Copenhagen – Italien | SO

Indledning
Når man tænker Flying Tiger, er det første man tænker nok alle de skæve og sjove ting, som kan købes i Flying Tiger butikkerne. Det er præcis det indtryk, Flying Tiger ønsker, at man ikke behøver være perfekt for at kunne handle i deres butikker. Tværtimod.

I denne opgave arbejdes med Flying Tigers internationalisering samt kultur, marked og kommunikation. Der vil blive redegjort for Flying Tigers aktiviteter på det italienske marked. Derefter vil der blive kigget nærmere på de interne samt eksterne forhold i Europa/Italien, hvor væsentligste modeller vil blive brugt, som skal skabe et bedre grundlag til diskussionen.

Herefter vil der blive foretaget en landeanalyse af Italien, hvor der vil blive lagt særlig på landets kultur. Derefter er der analysedelen af opgaven, hvor der vil blive analyseret en selvvalgt reklame ved hjælp af IMK-modellen og en diskussion, hvorvidt reklamen kan anvendes på det italienske marked. Den andensidste del af opgaven diskuteres hvilke kulturelle forhold Flying Tiger skal være opmærksom på ved markedsføring på det italienske marked. I sidste del af opgaven vurderes vækstmuligheder for Flying Tiger på det italienske marked.

Indholdsfortegnelse
Indledning 2
Metode/afgræsning 2
Flying Tigers aktiviteter i Italien 3
Flying Tigers interne samt eksterne forhold 4
Et kulturelt indblik i Italien 7
LEGO-reklamen på det italienske marked 9
De kulturelle forhold for markedsføring i Italien 11
Vækstmuligheder på det italienske marked 12
Konklusion 14
Litteraturliste 15
Bilag 16
Bilag 1 16
Bilag 2 16
Bilag 3 17

Sådan får du adgang til hele dokumentet

Byt til nyt Upload en af dine opgaver og få adgang til denne opgave
  • Opgaven kvalitetstjekkes
  • Vent op til 1 time
  • 1 Download
  • Minimum 10 eller 12-tal
Premium 39 DKK pr måned
  • Adgang nu og her
  • 20 Downloads
  • Ingen binding
  • Let at opsige
  • Adgang til rabatter
  • Læs fordelene her
Få adgang nu