Flying Tiger | Afsætning | Noter

Indholdsfortegnelse
1) Analyser Flying Tigers forretningsmodel
2) Diskuter og vurder Flying Tigers konkurrencestrategi
3) Analyser og vurder de vækststrategier Flying Tigers har benyttet

Uddrag
Nøgleaktiviteter – de vil gerne hele tiden udvikle nye produkter. Hver måned bliver produkterne fornyet med omkring 300 nye produkter.

Nøgle ressourcer – Deres nøgleressourcer er deres butikker, da køb, betaling og kommunikation med kunderne sker i butikken.

Omkostningsstruktur – Flying tigers har omkostninger til diverse vareindkøb til butikken, men også deres store ekspansion har været omkostningsrig

Værditilbud – Flying tigers tilbyder billige produkter, til alle slags målgrupper. De har ikke fokus på produkterne, men i stedet den oplevelse kunderne får ved deres køb.

Sådan får du adgang til hele dokumentet

Byt til nyt Upload en af dine opgaver og få adgang til denne opgave
  • Opgaven kvalitetstjekkes
  • Vent op til 1 time
  • 1 Download
  • Minimum 10 eller 12-tal
Premium 39 DKK pr måned
  • Adgang nu og her
  • 20 Downloads
  • Ingen binding
  • Let at opsige
  • Adgang til rabatter
  • Læs fordelene her
Få adgang nu