Ecco Case 8.3

Indledning
Ecco er kendt rundt omkring i verden, for der deres mørke lædersko og passende skoform.
Ecco er meget kendt rundt i hele verden for deres kvalitetssko og passende skoform

Eccos konkurrenceevne er god og stærk som vi kan se på den måde de har udviklet sig gennem årene. Det er en dansk virksomhed som er gået internationalt og har 2.000 Ecco butikker og så har de 14.000 andre salgssteder som fx. shop in shops. Ecco har overalt i verden 21.300 ansatte i butikkerne.

Indholdsfortegnelse
Konkurrenceevne:
Kernekompetence:
Vision, mission, ide og værdi:
Omverdensmodel:

Den uafhængige omverden
Teknologisk forhold
Demografiske forhold
Massemedier
Kulturelle forhold
Økonomiske forhold

Den afhængige omverden
Leverandører og mellemhandlere
Værdikæde af Ecco
SWOT- Analyse

Uddrag
Vores mission er at udvikle et verdensomspændende koncept, hvor vores kultur, vision og værdier er en del af.
Gennem en stærk stategi og succerig forretningsmodel, udvikler vi standarden inden for et konkurrencedygtigt miljø, som er en støtte for vores samarbejdspartnere.

Vi forventer og arbejder hen på at kunden får den bedste oplevelse når der shoppes. Vi bruger butikkerne som et medie, hvor vi hele tiden analysere, evaluere vores fremskridt, for at sikre et flot og præsentabelt koncept.

Eccos formål er at vokse sig større og større og en dag blive den bedste
Det vil sige at Eccos ide og værdier er at de gerne vil blive kendt for de sko de laver nu i dag og det vil jeg mene de også med stor succes blevet. Ecco ligger også meget vægt på respekt for mennesker og miljø.

Sådan får du adgang til hele dokumentet

Byt til nyt Upload en af dine opgaver og få adgang til denne opgave

  • Opgaven kvalitetstjekkes
  • Vent op til 1 time
  • 1 Download
  • Minimum 10 eller 12-tal

Premium 39 DKK pr måned

  • Adgang nu og her
  • 20 Downloads
  • Ingen binding
  • Let at opsige
  • Adgang til rabatter
  • Læs fordelene her
Få adgang her