Wally and Whiz | Analyse | 12 i karakter

Indholdsfortegnelse
Opgave 4
a) Udsagn: Wally and Whiz er i snæver konkurrence med Lakrids by Bülow
b) Når Wally and Whiz samarbejder med gourmetkokke, benyttes vækststrategien produktudvikling.
c) Køb af produkter fra Wally and Whiz er et rutinekøb.

Uddrag
Wally and Whiz og Lakrids by Bülow ligger begge i slikbranchen og kan derfor anses som konkurrenter. Wally and Whiz har dog fokus på vingummi, mens Lakrids by Bülow har fokus på Lakrids.

Derfor er deres målgruppe ikke helt den samme, da der er mange der fx foretrækker vingummi fremfor Lakrids, det kunne eksempelvis være i USA. Det gælder dog også den anden vej.

Sådan får du adgang til hele dokumentet

Byt til nyt Upload en af dine opgaver og få adgang til denne opgave
  • Opgaven kvalitetstjekkes
  • Vent op til 1 time
  • 1 Download
  • Minimum 10 eller 12-tal
Premium 39 DKK pr måned Få adgang nu