Værdikædeanalyse af Shaping New Tomorrow | VØ

Indholdsfortegnelse
Spm 1.
Find 3 gode kilder, der hjælper dig til at analysere værdikæden i Shaping New Tomorrow.
Indsæt links til kilderne i din besvarelse

Spm. 2
Udarbejd en grundig værdikædeanalyse af virksomheden Shaping New Tomorrow
- Virksomhedens infrastruktur:
- Menneskelige ressourcer:
- Sortimentudvikling:
- Indkøb/forsyninger:
- Indgående logistik:
- Lager:
- Udgående logistik:
- Marketing og salg:
- Service efter salg:

Uddrag
Virksomhedens infrastruktur:
Shaping New Tomorrow sælger herrertøj i massevis, og har landet endnu et rekordstort millionoverskud.

Virksomheden har ikke deres egen produktion. Deres produkter bliver producere på familieejede fabrikker i Portuga, hvor der er erfaring med tekstiler gennem generationer.

Selvom de ikke selv producere produkterne, går de stadig meget op i, at deres produkter bliver produceret ordentligt og i god kvalitet.

Hos Shaping New Tomorrow står de selv for at markedsføre sig. Det gør de via Sociale medier, deres online shop og i deres fysiske butikker.

Sådan får du adgang til hele dokumentet

Byt til nyt Upload en af dine opgaver og få adgang til denne opgave
  • Opgaven kvalitetstjekkes
  • Vent op til 1 time
  • 1 Download
  • Minimum 10 eller 12-tal
Premium 39 DKK pr måned
  • Adgang nu og her
  • 20 Downloads
  • Ingen binding
  • Let at opsige
  • Adgang til rabatter
  • Læs fordelene her
Få adgang nu