Shaping New Tomorrow | Noter Afsætning

Indholdsfortegnelse
Virksomhedskarakteristik
Værdikædeanalyse
- Produktudvikling og produktion: (Upstream)
Porter Five Forces
- Leverandørens forhandlingsstyrke:
- Kundernes forhandlingsstyrke:
- Nye indtrængere:
- Substituerende produkter:
PESTEL
- Metode til PESTEL:
- Økonomiske forhold:
- Sociale og kulturelle forhold:
- Teknologiske forhold:
- Miljømæssige forhold:
Konkurrencestrategi
Vækststrategi
Regnskabsanalyse
- AG:
- OG:
- AOH:
- Soliditetsgrad:
- Likviditetsgrad:
Kritiske succesfaktorer
- Produktudvikling:
- God kunderejse:
- Markedsføring:

Uddrag
Den Danske virksomhed Shaping New Tomorrow, også kendt som SNT blev grundlagt i 2015 af Kasper Ulrich, Christian Aachmann, og Christoffer Bak

det er en handelsvirksomheden, og mere specifikt en detailvirksomhed, da de handler med private forbrugere. SNT operere i tøjbranchen, hvor de udbyder primært moderne og smarte bukser og skjorter, men os T-shirts, sokker mm.

Disse produkter udbydes særligt til deres primære grupper som er mænd i alderen 25-34 år, men også deres sekundære og Tertiære målgruppe, som er mænd i alderen 35-44 og 45-54-årige.

Shaping New Tomorrow har 4 butikker i Danmark, København, Aalborg, Odense og Aarhus men de har os åbnet deres første butik i Tyskland

Hamborg, hvor de omsatte 25 mio. kroner det første år. Men et negativt resultat. De startede med at have 20 ansatte i virksomheden, nu har det 80 antal personer inklusive deltidsarbejdere. Virksomheden har 6 bestyrelsesmedlemmer/ legale ejere

Kasper Ulrich, Christian Aachmann, Christoffer Bak, Micheal Bak, Birgit Aaby-Bruun og Jesper Buch. SNT har også 2 reelle ejer, Kasper Ulrich og Christoffer Bak. SNT har et årsresultat i 2020 på 23.943.000 og i 2019 på 22.739.000 millioner kroner.

Shaping New Tomorrow har deres kerneværdi i at deres tøj skal være så behageligt som joggingtøj, men ligner det traditionelle herretøj.

Deres mission at ændre måden man tænke på herretøj, ved at fusionere og finde det perfekte punkt mellem komfortabelt og pænt herretøj.

Alt dette gør igennem deres kernekompetence, som er deres produktudvikling. Hvilket bliver gennemtjekket af 6 forskellige personer, som alle har hver deres ekspertise.

En vision de unge stifter af virksomheden har, er at det skal kunne være noget tøj som ramme den rigtige pris men os have den gode kvalitet og være komfortabelt som gør det til en kritisk succesfaktorer for dem.

Derfor har SNT et tæt samarbejde med Portugal, med 35 samarbejdspartnere, hvilket gør der ingen mellemled er, som kunne hive prisen op.

Sådan får du adgang til hele dokumentet

Byt til nyt Upload en af dine opgaver og få adgang til denne opgave
  • Opgaven kvalitetstjekkes
  • Vent op til 1 time
  • 1 Download
  • Minimum 10 eller 12-tal
Premium 39 DKK pr måned Få adgang nu