Stryhns | Analyse | 10 i karakter

Indholdsfortegnelse
Karakteriser virksomheden Stryhns A/S
- Metode:
- Karakteriser virksomheden Stryhns A/S:

Analyser Stryhn’s Leverpostejs interne forhold:
- Metode:
- Støtte aktiver
- Infrastruktur:
- Teknologi:
- Indkøb:
- Konklusion på værdikæde Analysen:
- Styrker:
- Svagheder:
- Kernekompetencer:
- Overvejelser:
- Business model canvas
- Delkonklusion på Stryhns interne forhold:

Analyser Stryhn’s Leverpostejs anvendelse af parameteren produkt
- Metode:
- Klassifikation af produkt og sortimentet:
- Mærkestrategi:
- Branding:
- Delkonklusion:

Vurder Stryhn’s Leverpostejs fremtidige vækstmuligheder.
- Metode:
- Delkonklusion:

Uddrag
Stryhns A/S er et aktieselvskab, som er ejet af den norske fødevarekoncern Agra. Stryhns blev grundlagt i 1941 af grossisten Henry Stryhn.

Stryhns har mærkerne: Stryhns leverpostej, Langelænder, Graasten, Rydbergs, Sl.Andersen, Royal leverpostej A/S, Jensenn køkken og senest opkøbt K-salat.

Stryhns sælger til store detailhandlere i Danmark, detailhandlerne stryhns sælger til er bestående af Coop, Dansk supermarked, Reitan og Dagrofa.

Stryhns dækker mange forskellige forhold, men ens for alle forhold er at de er på køl. Stryhns er en produktions virksomhed, men de indkøber også der ingredienser hos Tulip samt tyske og hollandske leverandører.

Stryhns har 50 produktions medarbejdere og 50 administrations medarbejder, dog bliver der hentet flere medarbejdere ind i højsæsonen. Produkterne Stryhns laver blev solgt til detailhandlere.

Fra 2014 til 2016 har Stryhns kun haft fremgang i deres omsætning. I år 2015 omsatte de for 569,5 mil og i år 2016 omsatte de for 591,8 mil. 95% af Stryhns leverpostej sælges på det danske marked

de resterende 5% sælges på det nordtyske marked og sydsvenske. Stryhns har tilkoblet et søsterselvskab som står for salget på det norske marked.

Stryhns hører til under det industrielle marked, dette gør de fordi at de indkøber råvarer som indgår i deres fremstilling af deres produkter.

Stryhns markedsfører sig via et par forskellige kanaler. De er store tilhænger af tilbudsavisen men de markedsførere sig også via de sociale medier.

Sådan får du adgang til hele dokumentet

Byt til nyt Upload en af dine opgaver og få adgang til denne opgave
  • Opgaven kvalitetstjekkes
  • Vent op til 1 time
  • 1 Download
  • Minimum 10 eller 12-tal
Premium 39 DKK pr måned Få adgang nu