SAS | Markedsanalyse

Indledning
Kortfilm hedder SAS ”så godt som hjemme” og den er lavet af skuespilleren Nikolaj Coster-Waldau, som er 51 år og er en dansk skuespiller.

I 2000 opnåede han en international filmkarriere, hvor han spiller en rolle i ”game og trones”. Mit formål med opgaven er at lægge vægt på at blive bedre til at undersøge de forskellige filmiske redskaber.

Indholdsfortegnelse
Indledning:
Analyse:

Uddrag
Det afsenderen prøver at vise modtagerne er, at selvom man kan have travlt i sin hverdag, skal der altid være plads til at flyve med SAS lige meget, hvor eller hvornår.

Budskabet lægger sig også tydeligt op til dette da det henviser til, at man kan rejse lige meget om du er en person, som har travlt i din hverdag uanset, hvad du fortager dig.

Sådan får du adgang til hele dokumentet

Byt til nyt Upload en af dine opgaver og få adgang til denne opgave
  • Opgaven kvalitetstjekkes
  • Vent op til 1 time
  • 1 Download
  • Minimum 10 eller 12-tal
Premium 39 DKK pr måned Få adgang nu