Rynkeby | Analyse | 10 i karakter

Indholdsfortegnelse
1. Karakteriser det marked Rynkeby Foods befinder sig på. (Huske alle fire perspektiver
2. Analyser Rynkeby Foods interne og eksterne forhold. (Udvælg det mest nødvendig og argumenter)
3. Diskuter Rynkeby Foods’ anvendelse af produktparametrene. (Husk diskussion ordlisten)
4. Vurder Rynkeby Foods fremtidige strategier. (Huske argumenterne)

Uddrag
Rynkeby Foods A/S er en produktionsvirksomhed, som består diverse juicer, safter og smoothies, under tre forskellige brands. Virksomheden befinder sig under nærings- og nydelsesmiddelbranchen, hvilket vil sige at deres produkt dækker det fysiske behov.

Konsumentenheden for disse produkter er folk der kan drikke juice, og målgruppen er oftest familier. En markedskarakteristik består af fire dele (produkt, udbydere, efterspørgere og det geografiske område).

Produktet er juice, og udbyderne er diverse virksomheder som producerer produktet, efterspørgerne er Rynkebys kunder der vil have’ dækket deres behov (pain) og området hvor selve produktet befinder sig på hvor private kunder kan købe det, er konsumentmarkedet.

Sådan får du adgang til hele dokumentet

Byt til nyt Upload en af dine opgaver og få adgang til denne opgave
  • Opgaven kvalitetstjekkes
  • Vent op til 1 time
  • 1 Download
  • Minimum 10 eller 12-tal
Premium 39 DKK pr måned Få adgang nu