Netto Analyse af interne forhold | Opgave 2

Samarbejdspartnere: Igennem deres service Fillop, bruger de postnord til at levere deres produkter, ud til deres kunder.
Brands der leverer deres varer i butikkerne som arla, Kims og Carlsberg.

Nøgleaktiviteter: Nettos nøgleaktivitet er at købe varer ind, også videresælge dem til deres kunder, men det der skaber værdi for kunderne, er at de sælger billige varer som der har en “god kvalitet”, og det gør de gennem deres indkøbsafdeling, hvor de køber et stort parti af varer ind, så de minimerer omkostningerne på produkterne.

Nøgleressourcer: Deres nøgleressourcer er selvfølgelig ting som bygninger, inventar, biler og personale. Når en netto medarbejder starter med at arbejde, bliver de rystet godt på så de kan give, en god kundeservice til kunderne. Hvis de vil videre op i systemet, giver Netto dem muligheden, til at uddanne sig til at blive salgsassistent, hvor derefter kan man komme videre op i hierarkiet.

Indholdsfortegnelse
Samarbejdspartnere
Nøgleaktiviteter
Nøgleressourcer
Markedstilbud
Kunderelationer
Distributionskanaler
Kundesegmenter
Omkostninger
Indtægter

Sådan får du adgang til hele dokumentet

Byt til nyt Upload en af dine opgaver og få adgang til denne opgave

  • Opgaven kvalitetstjekkes
  • Vent op til 1 time
  • 1 Download
  • Minimum 10 eller 12-tal

Premium 39 DKK pr måned

  • Adgang nu og her
  • 20 Downloads
  • Ingen binding
  • Let at opsige
  • Adgang til rabatter
  • Læs fordelene her
Få adgang her