Næstved Bryghus | Noter i afsætning | Over 2 sider

Indholdsfortegnelse
1. Analysér Næstved Bryghus’ segmenteringsproces på nedenstående tre punkter:
a) Hvilke segmenteringskriterier har Næstved Bryghus arbejdet med i
b) Analysér og vurdér om den valgte målgruppe er et godt segment at satse på
c) Hvilken målgruppestrategi har Næstved Bryghus valgt at arbejde med for den nye Quinoa-øl?

2. Analysér parameteren ”produkt” for den nye Quinoa-øl

3. Med udgangspunkt i teorien bedes du udarbejde forslag til distribution af den nye Quinoa-øl

Uddrag
Efter at have analyseret segmenteringskriterierne i Næstved bryghus i forhold til den nye Quinoa-øl er jeg kommer frem til hvilke segemteringskritier Næstved Bryghus har benyttet sig af.

Næstved Bryghus som hovedfokus i forhold til segmenteringskriterier benyttet sig af psykografi og demografi.

De segmenterer efter psykografi da vi har med mennesker som går op i livsstil og dermed også er sundhedsbevidste hvilket passer rigtig fint til den ny Quinoa-øl.

Da sundhedsbevidste mennesker oftest er kvinder giver det mening at Næstved bryghus har benyttet sig af Demografi da vi med Demografi blandt andet segmenterer efter køn.

Næstved giver os allerede svaret på demografi i en af artiklerne hvor vi får fortalt vi har med målgruppen kvinder på 25-40 år af gøre.

Sådan får du adgang til hele dokumentet

Byt til nyt Upload en af dine opgaver og få adgang til denne opgave
  • Opgaven kvalitetstjekkes
  • Vent op til 1 time
  • 1 Download
  • Minimum 10 eller 12-tal
Premium 39 DKK pr måned Få adgang nu