Læsk ApS | Afsætnings Opgave – Case

Uddrag
Læsk ApS er en produktionsvirksomhed der blev stiftet i 2016 af den sjællandske iværksætter Line Hoff og amerikaneren Eric Sponseller.
Sammen har de skabt Læsk ApS, med stjerneiværksætteren Claus Meyer på sidelinjen.

Læsk’s interne forhold vil blive analyseret gennem den forenklede værdikæde, da den dækker de mest væsentlige interne forhold for en produktionsvirksomhed.

Claus Meyer kunne sagtens se de konkurrencemæssige fordele i produktet, og valgte derfor at gå med i projektet.
Kombuchaen adskiller sig og er en sund erstatning fra de konkurrerende produkter på markedet, som er sodavand, juicer og alkohol.

Kombuchaen er en læskedrik, lavet på gode råvarer. Det er en alkoholfri drik, som går godt til maden og balancerer frugteddiken med sødme fra ahornsirup. Denne kombination gør at sukkerindholdet er næsten halveret i forhold til konkurrenterne.

---

Deres læskedrikke er 100% håndbrygget på den gammeldags måde, det er en produktion der kræver mere tid og kræfter, hvilket gør det svært for andre konkurrenter at efterligne.
Det kan også anvendes bredt, da de sælger produktet i både Danmark, UK og Østrig.
Så skaber drikken også en værdi for forbrugeren da de ved at det er lavet på gode råvarer og 100% økologisk.

Sådan får du adgang til hele dokumentet

Byt til nyt Upload en af dine opgaver og få adgang til denne opgave

  • Opgaven kvalitetstjekkes
  • Vent op til 1 time
  • 1 Download
  • Minimum 10 eller 12-tal

Premium 39 DKK pr måned

  • Adgang nu og her
  • 20 Downloads
  • Ingen binding
  • Let at opsige
  • Adgang til rabatter
  • Læs fordelene her
Få adgang her