Læsk ApS | Afsætning | 10 i Karakter

Indholdsfortegnelse
Analyse af Læsks interne forhold.
- Metode
- Produktudvikling
- Produktion
- Marketing
- Salg og service
- Opsamling

Uddrag
Denne værdikædeanalyse er foretaget ud fra produktionsvirksomheden Læsk ApS. Værdikæden er valgt ud fra virksomhedstypen en produktionsvirksomhed.

Denne analyse er til formål at identificere konkurrencemæssige fordele og ulemper og udlede virksomhedens kernekompetencer.

Derudover, er SW-modellen taget i brug for at udpege virksomhedens styrker og svagheder, såvel som andre modeller som PLC-kurven og marketingsstrategier.

Sådan får du adgang til hele dokumentet

Byt til nyt Upload en af dine opgaver og få adgang til denne opgave
  • Opgaven kvalitetstjekkes
  • Vent op til 1 time
  • 1 Download
  • Minimum 10 eller 12-tal
Premium 39 DKK pr måned Få adgang nu