Konkurrenceforholdene på markedet for musikfestivaler

Indledning
Analyser konkurrenceforholdene på markedet for musikfestivaler i Danmark. Ved at analysere konkurrentidentifikation i forhold til Tinderbox, kan vi finde ud af hvem der er Tinderbox’ konkurrenter, for at hjælpe gør jeg brug af konkurrencetragtmodellen.

Uddrag
De produkter/serviceydelser som opfylder de samme behov som Tinderbox er stadig alle andre festivaler, hvor du kan høre musik, spise mad og hygge med venner og familie.

Der står dog ikke noget om andre virksomheder de er i konkurrence med og derfor vil resten af modellen for den brede konkurrence ikke blive analyseret.

For at finde Tinderbox’ konkurrencemæssige position, vil jeg gå ud fra markedet for betalte musikfestivaler, altså udelukkes CPH Jazz Festival og Distortion, da en stor del af deres deltagere ikke betaler penge for at komme ind.

Sådan får du adgang til hele dokumentet

Byt til nyt Upload en af dine opgaver og få adgang til denne opgave
  • Opgaven kvalitetstjekkes
  • Vent op til 1 time
  • 1 Download
  • Minimum 10 eller 12-tal
Premium 39 DKK pr måned
  • Adgang nu og her
  • 20 Downloads
  • Ingen binding
  • Let at opsige
  • Adgang til rabatter
  • Læs fordelene her
Få adgang nu