Intern og ekstern analyse, samt SWOT af Søstrene Grene

Indholdsfortegnelse
Intern analyse samt SW
- Indkøb og lager:
- Indkøb
- Marketing:
- Salg og service:
- Kunder:
- Konkurrenter:

Den uafhængige omverden:
- Politisk og lovgivningsmæssige forhold:
- Økonomiske forhold:
- Miljømæssige forhold:
- Teknologiske forhold:
- Kulturelle forhold:

OT: Fælles
Løsningsforslag 1 til U2:
- Konsekvensvurdering af løsningsforslag 1 til U2

Uddrag
(Cemre) Kæden har gode indkøbere, som har forståelse for gode produkter til billige penge. De har en mere grøn omstilling nu, så varerne købes og produceres mere ansvarligt.

---

Priser: Amanda
Deres priser er i den meget lave ende. Alle har råd til det, da priserne er i bund. Priserne er næsten altid nogen skæve tal. F.eks. er der en akrylmaling til 14,84 kr.

I det her tilfælde hænger pris og kvalitet ikke super meget men. prisen er i bund, men kvaliteten er i den høje ende.

Promotion: (Christoffer)
I forhold til promotion, så benytter de sig både af reklamer, men også rigtig meget af online marketing i form af sociale medier.

De seneste par år har kæden haft fokus på at opbygge en stærk tilstedeværelse og kundebase på de sociale medier.

I reklamen “The wonderful world of Anna and Clara” sætter Søstrene grene meget fokus på følelserne og værdierne i stedet for produkterne.

produkterne bliver fremvist i løbet af reklamen, men de er ikke i centrum og de bliver ikke fremvist som man almindeligt vil gøre med et produkt/produkter.

Sådan får du adgang til hele dokumentet

Byt til nyt Upload en af dine opgaver og få adgang til denne opgave
  • Opgaven kvalitetstjekkes
  • Vent op til 1 time
  • 1 Download
  • Minimum 10 eller 12-tal
Premium 39 DKK pr måned
  • Adgang nu og her
  • 20 Downloads
  • Ingen binding
  • Let at opsige
  • Adgang til rabatter
  • Læs fordelene her
Få adgang nu