Hancock A/S | Afsætning Opgave

Indholdsfortegnelse
Virksomhedskarakteristik:
Konkurrenceformer og konkurrencemæssige positioner:
Konkurrenceformer:
Målgruppebeskrivelse:
Produktparametre:

Uddrag
Hancock A/S er et gammelt dansk bryggeri, som er en produktionsvirksomhed. Hancock blev etableret i 1876, hvor A.P Lorenzen etablerede et hjemmebryggeri i skive. Efter 2.verdenskrig, blev bryggeriet flyttet til en fabriksbygning udenfor byen – og skiftede navn til Thordal.

I 1933 overtog Erling Strange Nielsen bryggeriet Hancock I 1971 blev navnet Thordal sløjfet, og det nye navn, Hancock var inde. Også i 1971 blev Hancock et aktieselskab.

Hancock er kendt for at producere øl og vand i høj kvalitet. Hancocks største indtjening, har været på nogle af deres Special øl, da mange i dag går op i at købe en god og dyrere øl frem for en dårlig og billig øl. Der er dog ikke kun øl på menuen hos Hancock, der er nemlig også en række af sodavand og naturligt mineralvand med kulsyrebrus. Salget af både sodavand og mineralvand, er dog ikke på samme plan som salget af special øl. Hancock har oplevet et stigene salg af deres sports-cola, som er den sodavand som har solgt mest.

Hancock går meget op i kvalitet og kundernes kvalitetskrav, da mange der køber Hancock, vælger det pga. den gode smag. Hancock er specialiseret inden for special øl, derfor går der hver gang efter at ramme så tæt på perfekt de kan, i forhold til smagen.

Sådan får du adgang til hele dokumentet

Byt til nyt Upload en af dine opgaver og få adgang til denne opgave

  • Opgaven kvalitetstjekkes
  • Vent op til 1 time
  • 1 Download
  • Minimum 10 eller 12-tal

Premium 39 DKK pr måned

  • Adgang nu og her
  • 20 Downloads
  • Ingen binding
  • Let at opsige
  • Adgang til rabatter
  • Læs fordelene her
Få adgang her