Hancock Bryggerierne | SWOT-opstilling

Indholdsfortegnelse
Interne forhold
Eksterne forhold

Simpel værdikæde

Uddrag
Hancock er en virksomhed som laver øl, vand og sodavand til gode kvalitet. De begyndte med at eksportere deres vare til udlandet og derefter skiftede de navnet til ”Hancock” navnet er opkaldt efter eksportsælgerens kone.

De sælger 70% i deres lokale område som er i skive og 30 %udenfor nærområdet. Igennem tiden er de begyndt med at sælge meget mere og deres succes er blevet større. De sælger øl, vand og sodavand med meget god kvalitet.

Sådan får du adgang til hele dokumentet

Byt til nyt Upload en af dine opgaver og få adgang til denne opgave

  • Opgaven kvalitetstjekkes
  • Vent op til 1 time
  • 1 Download
  • Minimum 10 eller 12-tal

Premium 39 DKK pr måned

  • Adgang nu og her
  • 20 Downloads
  • Ingen binding
  • Let at opsige
  • Adgang til rabatter
  • Læs fordelene her
Få adgang her