Egetæpper | Analyse af egetæppemarkedet

Indholdsfortegnelse
Forretningsmodel (Business Model Canvas

Swot

Kritiske succesfaktorer

Udfordring 1
- Markedsføring på B2C
- Løsningsforslag 1
- Løsningsforslag 2

Udfordring 2
- Udvide sortiment
- Løsningsforslag 1
- Løsningsforslag 2

Metodeovervejelser

Kildeliste

Uddrag
Der er ingen direkte konkurrent til Egetæpper, da de er de førende på markedet. Hvis, at man skulle finde konkurrenter

i Danmark, men hvis at man skulle finde nogle herhjemme så ville forretninger som Jysk og ikea, være ideelle, men folk prioritere kvaliteten frem for de billige vare, som ikea og jysk har.

Deres typiske kundekreds, er primært ældre mennesker, som har en sund og rask økonomi, som værdsætter den kvalitet, som egetæpper producere.

Egetæpper har en kæmpe markedsfordel, da de har egen transport, og kan levere deres produkter gennem virksomhedens egne transportmidler.

Egetæpper er rigtig gode til, at promovere dem selv gennem sociale medier, og magasiner. De rammer 2 forskellige målgrupper ved, at benytte sig af de to hovedformer for branding.

Gennem sociale medier, rammer de den “yngre” generation af selvstændige kunder, som har egen virksomhed, eller som er chef i et stort selskab.

Sådan får du adgang til hele dokumentet

Byt til nyt Upload en af dine opgaver og få adgang til denne opgave
  • Opgaven kvalitetstjekkes
  • Vent op til 1 time
  • 1 Download
  • Minimum 10 eller 12-tal
Premium 39 DKK pr måned
  • Adgang nu og her
  • 20 Downloads
  • Ingen binding
  • Let at opsige
  • Adgang til rabatter
  • Læs fordelene her
Få adgang nu