Indholdsfortegnelse
Video 1 - Introduktion
Video 2 - medarbejdernes kendskab til CSR-initiativer
Video 3 - Shitstorms og negativ omtale
Video 4 - Personalehåndbog
Video 5 - My JYSK
Video 6 - Kulturforskelle
Video 7 - Mødebeslutninger
Video 8 - Kommunikation på tværs af lande og medarbejdergrupper.
Video 9 - CSR i fremtiden
Video 10 - Strategi for intern kommunikation
Video 11 - Drejebog for møder i Jysk
Video 12 - CSR i den enkelte butik
Video 13 - Strategi for ekstern kommunikation
Video 14 - GO JYSK
Video 15 - Retningslinjer for sprogbrug og layout
Video 16 - Retningslinjer for brug af sociale medier
Video 17 - Brug af pressemeddelelser og anden kontakt til pressen
Video 18 - Muligheder og udfordringer for kommunikation som stor virksomhed
Video 19 - Hvad kendetegner en god nyhed om JYSK
Video 20 - Hvilke etiske regler har JYSK for kommunikation
Video 21 - Etik og tone
Video 22 - Sponsorater
Video 23 - CSR i JYSK

Uddrag
Video 1 - Introduktion
Intern og extern kommunikation.
CSR = Corporate Social Responsibility

Video 2 - medarbejdernes kendskab til CSR-initiativer
De lære produkterne at kende, og Rune JUngberg Pedersen siger det skal være rart at være til stede.

Video 3 - Shitstorms og negativ omtale
Anerkender at de laver fejl, og hvis deres leverandører laver fejl, så tager de fat i dem og får sagt at de skal lave om på tingene. ´´hvis det er til at rette op på så vil vi heller arbejde sammen med dem. og forbedrer forholdene”

Video 4 - Personalehåndbog
Der er en personalehåndbog men det bruger den for det meste på deres egen måde.

Video 5 - My JYSK
De har et intranet som hedder `My JYSK`, som er et amerikansk system, og grunden til at det har det er fordi de kommunikere meget med deres medarbejder over mobilen.

Og grunden til at de gør det er fordi det er bedre for kundernes og medarbejdernes skyld.

Og så er det også upraktisk at de skal gå ind på et kontor for at få oplysningerne, på den måde går de væk fra kunderne og kunderne bliver sat mindre i fokus.