Convenience | Analyse

Indledning
Markedet for convenience er steget kraftigt gennem årene. Dette er forbundet med at mange, som fx børnefamilier eller studerende der er flyttet hjemmefra, altså har en travl hverdag.

Dette gør at mange gerne vil have et hurtigt alternativ til fx deres aftensmad, og her vælger at købe produkter der hører under convenience kategorien.

Indholdsfortegnelse
Det kulturelle forhold:

De økonomiske forhold:

Uddrag
”Det, vi lagde vægt på, var at løfte kvaliteten af færdigretter betydeligt. Det er ikke junkfood, som det var for nogle år siden. Det er mad af en langt højere kvalitet, man ønsker.”

Convenience produkter ligger i dag på køl, og ofte med indpakning i en form for plast, så man kan se rette igennem indpakningen.

I dag er der også oftetst gourmetkokke med inde over produktionen. Dette er en god ide for virksomhederne at benytte sig af, da forbrugernes lyst til produkterne vil stige.

Sådan får du adgang til hele dokumentet

Byt til nyt Upload en af dine opgaver og få adgang til denne opgave
  • Opgaven kvalitetstjekkes
  • Vent op til 1 time
  • 1 Download
  • Minimum 10 eller 12-tal
Premium 39 DKK pr måned Få adgang nu