Case 4.1 Triumph undertøj | Afsætning

Indholdsfortegnelse
Analyser virksomhedens værdikæde.
Støtteaktiviteter
Menneskelige ressourcer
Indkøb og lager:
Marketing:
Salg og service:
Design
Analyser virksomhedens porteføljestrategi.
Analyser virksomhedens vækststrategier.
Hvilke kulturelle faktorer bør virksomheden tage højde for, når de producerer og markedsfører undertøj forskellige steder i verden?

Uddrag
I takt med at der åbnes flere og flere og butikker verden over, vil Triumph’s medarbejderstab stige tilsvarende, da den overvejende del af medarbejderne er salgsassistenter i butikkerne. Triumph beskæftiger i 2009 over 37.500 medarbejdere.

Den emotionelle forstærkning af brandet går også ud i Triumph butikkerne, som ikke bare er et showroom for produkterne, men først og fremmest der, hvor Triumph personale har kontakt med målgruppen.

Ansvaret for deres medarbejdere har gennem deres 125 års historie været en afgørende faktor. Det fremgår i deres mission, at de anser deres medarbejdere for at være deres største aktiv. Triumph har derfor altid sørget for, at deres medarbejdere arbejder på rimelige og sikre arbejdsvilkår.

Få adgang til hele opgaven

Upload en opgave og få adgang til denne opgave

Hvor brugbar var denne opgave?

Klik på stjernerne for at bedømme opgaven!

Gennemsnitlig bedømmelse / 5. Antal anmeldelser

As you found this post useful...

Follow us on social media!

We are sorry that this post was not useful for you!

Let us improve this post!