Indholdsfortegnelse
Virksomhedskarakteristik
Virksomhedens ide og strategi:
Målgruppen:
Købsadfærden

Uddrag
Virksomhedens ide og strategi:

Urban Gym har fået inspiration fra udlandet og skabt et ubemandet og selvkørende fitnesscenter. Ideen bag fitnesscenteret er at skabe det perfekte fitnesscenter til fast lav pris. De ville skabe et fitnesscenter hvor der er plads til ethvert individ.

Så hvis du har haft stresset arbejdsdag, og først er sent hjemme har Urban Gym åbent. Hvis du er vil med at træne helt tidligt om morgenen eller sent om aftenen er der også åbent.

Deres strategi med at skabe et selvkørende og ubemandet fitnesscenter har lykkedes dem ret godt. I 2016 omsatte de for 1.000.000 kr. Dette tyder på, at de har gjort noget rigtigt. De har fået lokket folk til at bruge deres fitnesscentre, i forhold til andre hvor nogle mener de er for dyre. De har også lokket folk til som samtidig ikke har brug for en personlig træner, eller nogen for, for holdtræning.