URBAN gym | Afsætning

Indholdsfortegnelse
Forbrugeren
Købsbeslutning
Målgruppen
Anbefalinger
Beliggenhed
Ejerforhold
Produkt
Virksomhedstype
Ansatte
Omsætning
Idé
Mission
Vision
Målgruppe
Marketingmix
Produkt
Pris
Place
Promotion
Købsadfærd
Problemerkendelse

Uddrag
Købsbeslutning:
Forbrugeren vælger typisk Urban Gym på baggrund af prisen og beliggenheden, i det forbrugerne typisk bor i storbyerne, som er det eneste sted Urban Gym er placeret.

Baseret på Truspilot anmeldelser, er de fleste kunder tilfredse med deres besluting. Hovedårsagen til de dårlige anmeldelser er primært kundeservicen.

Problemet ligger ikke i, at der ikke er nogle medarbejdere i centrene, men i kundeservicen efter. F.eks. pga. problemer med betaling eller annullering af abonnement, og problemer med app og hjemmeside.

Sådan får du adgang til hele dokumentet

Byt til nyt Upload en af dine opgaver og få adgang til denne opgave

  • Opgaven kvalitetstjekkes
  • Vent op til 1 time
  • 1 Download
  • Minimum 10 eller 12-tal

Premium 39 DKK pr måned

  • Adgang nu og her
  • 20 Downloads
  • Ingen binding
  • Let at opsige
  • Adgang til rabatter
  • Læs fordelene her
Få adgang her