Indholdsfortegnelse
1. Karakteriser Bones målgruppe(r).
2. Analyser Bones interne forhold.
3. Analyser konkurrencesituationen i restaurationsbranchen med udgangspunkt i Bone’s.
4. Vurder Bones positionering.

Uddrag
Denne branche har en hård konkurrence, dog har Bones en ret god position i denne branche. Der er et par ting i dette samfund, der kan virke problematiske for Bones, da der er meget fokus på sundhed, kost og motion.

Bones kunne indføre nogle ændringer for at opretholde sin position, skabe mere interesse, få flere kunder og måske endda også udvide sin målgruppe ved f.eks. tiltag som vegetarburgere, forskellige slags salater mm.

Bones er en populær restaurant blandt familier. De er børnevenlige, og sørger for at børnene leger, tegner og ikke mærker ventetiden på maden. Dette skaber en oplevelse, der måske vil trække dem mod Bones, en anden gang.

ESP:
Bones spiller meget på det her med stemningen når kunderne besøger deres restaurant, det skal være hyggeligt og kunder skal føle at de sidder på en autentisk amerikansk restaurant, det gør de blandt andet ved at have hængt forskellig pynt op på væggene der giver indtrykket af USA.

Børnene skal føe sig velkommen og de skal ikke sidde og kede sig indtil de får deres mad.