Autenticitet og influencermarketing på Youtube

Øvelse i skriftlighed – refleksion over autenticitet og influencermarketing

Reflekter over forholdet mellem autenticitet og influencer i YouTube-videoen. Beskriv eksemplet ved at skrive din oplevelse frem, så læseren oplever det, du oplevede (tænk i scenisk fremstillingsform). Knyt oplevelsen an til en generel pointe.

    • Hvordan hænger autenticiteten sammen med størrelsen af ens platform?
    • Hvordan kan influencer marketing fremgå autentisk og troværdighed?
    • Hvordan sikre man at budskabet virker overbevisende overfor modtageren?
    • Hvilken effekt har det på modtageren, at der markedsfører via. Influencer?

Uddrag
Det er i stigende krav for influencer marketing, hvor tendens til, at forbrugerne og virksomhederne er nødt til at udtænke og prøve nogle nye strategier, i forhold til markedsføring.

Influencer marketing er en eftertragtet og i den grad en effektiv måde, hvor de forskellige virksomheder kan etablere deres kundekontakt gennem andre mennesker.

I dag bliver virksomheder konfronteret med en række nye muligheder for at de kan komme til at optimere nogle opgaver for at de kan komme i en tættere dialog med omverden frem for envejskommunikation.

Sådan får du adgang til hele dokumentet

Byt til nyt Upload en af dine opgaver og få adgang til denne opgave
  • Opgaven kvalitetstjekkes
  • Vent op til 1 time
  • 1 Download
  • Minimum 10 eller 12-tal
Premium 39 DKK pr måned
  • Adgang nu og her
  • 20 Downloads
  • Ingen binding
  • Let at opsige
  • Adgang til rabatter
  • Læs fordelene her
Få adgang nu