Wish | Analyse | 10 i karakter

Indholdsfortegnelse
Opgave 3
Analyser 2-3 relevante faktorer fra den uafhængige omverden, der påvirker Wish:

Opgave 4
I forlængelse af analyserne i opgaverne 2 og 3 skal du opstille samlet SWOT-opstilling. Vurder på baggrund heraf fremtiden for Wish.
- Strengths:
- Weakness:
- Opportunities:
- Threaths:
- Fremtid:

Uddrag
Wish bliver påvirket meget af massemedier og kulturelle forhold. Massemedier tv, aviser, sociale medier osv. Hvis Wish anvender de sociale medier og har massive reklamefremstød kan de blive blandt befolkningens førstevalg, når der skal handles på nettet.

Dog skal folkene bag Wish være klar over, at medierne er blevet et sted hvor folk brokker sig og deler dårlige oplevelser med hinanden.

Dette kan være svært at styre, især i land som Danmark hvor der er ytringsfrihed. Man skal derfor som e-handel virksomhed hele tiden være skarpe på tidens trends og vigtigheden af at målrette deres marketing til de forskellige segmenter.

Reklame på de sociale medier kræver altså konstant vedligeholdelse. Hvis rygtet om at Wish er en dårlig hjemmeside, og forbrugeren føler at leveringstiden f.eks. er for lang, så mister de kunder.

Specielt i Danmark, vil kunderne have varerne hurtigst muligt, og de har ikke tålmodighed til at vente.

Sådan får du adgang til hele dokumentet

Byt til nyt Upload en af dine opgaver og få adgang til denne opgave
  • Opgaven kvalitetstjekkes
  • Vent op til 1 time
  • 1 Download
  • Minimum 10 eller 12-tal
Premium 39 DKK pr måned
  • Adgang nu og her
  • 20 Downloads
  • Ingen binding
  • Let at opsige
  • Adgang til rabatter
  • Læs fordelene her
Få adgang nu