Virksomhedsanalyse af Wish | 10 i karakter

Indholdsfortegnelse
Opgave 1. Virksomhedskarakteristik

Opgave 2. Værdikæden

Opgave 3. Den uafhængige omverden

Opgave 4. Konklusion og SWOT-opstilling

Uddrag
Wish er en amerikansk servicevirksomhed, som sælger rigtig mange forskellige ting på deres hjemmeside.

Hjemmesiden blev grundlagt i San francisco i 2011 og er nu den tredje mest benyttede webshop i Danmark.

Wish blev grundlagt af Peter Szulczewski og Danny Zhanf. Wish sætter kunden i forbindelse med over 100.000 små producenter i Kina. Wish målgruppe er meget bred, da de sælger lige fra børnelegetøj til reservedele til biler.

---

I følgende afsnit vil virksomheden Wish blive analyseret ud fra værdikæden. Da den er med til at give et overblik over en række aktiviteter, der udføres med henblik på at skabe et produkt med størst mulig kundeværdi.

Wish er rigtig gode til at gøre deres hjemmeside spændende og kommer med gode tilbud hele tiden.

Wish udvikler hele tiden deres hjemmeside, og det giver også værdi for forbrugerne. Forbrugerne får en slags skattejagts følelse, når de besøger siden.

Sådan får du adgang til hele dokumentet

Byt til nyt Upload en af dine opgaver og få adgang til denne opgave
  • Opgaven kvalitetstjekkes
  • Vent op til 1 time
  • 1 Download
  • Minimum 10 eller 12-tal
Premium 39 DKK pr måned
  • Adgang nu og her
  • 20 Downloads
  • Ingen binding
  • Let at opsige
  • Adgang til rabatter
  • Læs fordelene her
Få adgang nu