Tryg | Analyse | Tryg | 10 i Karakter

Indholdsfortegnelse
Genren
Kommunikationen
Type og værdi
Komposition og det visuelle
Teksten
Historien
Reklamekneb
Fortolkning
Perspektiveringer

Uddrag
Det er en tv-reklame. Varesalg da de sælger forsikringer og prøver at skabe en bestemt følelse for modtageren. Og tryg vil gerne have en til at føle sig tryg.

Hvis du vælger en tryg forsikring, så bliver du meget tryg og de spiller ret meget på at skabe den trygge følelse. Så de prøver egentlig ikke at promovere deres brand mere bare at få modtageren til at føle sig tryg. " det er ikke om en forsikring, det er om at være tryg ".

Den primære værdi er at du er mere, tryg hvis der sker noget med dig. Den sekundere er, at du kan gå ud og spise og være tryg, og ikke være bange for at blive røvet, men at du bare har glemt din pung.

Sådan de prøver igen at sige " bare rolig tryg har dig " men uden at sige det direkte. De sælger et fordels-program, som hedder trygplus hvor du får hele pakken.

---

Varen der reklameres for, er forsikringer fra tryg hvor du får hele pakken og dermed er dit privat liv også er helt " beskyttet "
Tryg plus som man får beskyttet sit privatliv

Varen bliver præsenteret ved at manden tror at han er blevet bestjålet, og det er følelsen mange kender. Men han glemte bare pungen på restauranten.

Tryg levere varen og er derfor også afsenderen Reklamen bliver vist gennem tv, Youtube, sociale medier og andre digitale platforme.

Reklamen er rettet mod en modtager i alderen 21-45, ligger i middelklassen Nogle der ikke har en forsikring Og unge der lige er flyttet hjemmefra og har brug for en forsikring.

Sådan får du adgang til hele dokumentet

Byt til nyt Upload en af dine opgaver og få adgang til denne opgave
  • Opgaven kvalitetstjekkes
  • Vent op til 1 time
  • 1 Download
  • Minimum 10 eller 12-tal
Premium 39 DKK pr måned
  • Adgang nu og her
  • 20 Downloads
  • Ingen binding
  • Let at opsige
  • Adgang til rabatter
  • Læs fordelene her
Få adgang nu