Indholdsfortegnelse
Abstract 2
Metoder 4
Virksomheds karakteristikken Fejl! Bogmærke er ikke defineret.
Værdikædeanalyse af Joe & The Juice 6
SW-analyse 8
Omverdensmodellen 10
Porters 5 Forces 12
Geert Hofstede kulturforskelle 14
Reklame 17
Tysk præsentation - Firmapræsentation 19
Tysk præsentation - Landepræsentation 20
Konklusion 21
Kildeliste 22
Bilag 23
Uddrag
I denne rapport har vi benyttet os af forskellige analyser og metoder, som har hjulpet os igennem analysen.
Vi har brugt værdikæden til at finde ud af, hvordan Joe & The Juice kan skabe størst mulige kundeværdi for deres produkt.
Fordelen ved Joe & The Juice er at de er gode til at identificere sig igennem de forskellige aktiviteter de har, og hvordan de kan skaffe kundeværdi for deres produkter.
---
Joe & The Juice er en virksomhed som er blevet etableret af Kasper Basse i 2002, det er et aktieselskab. Virksomheden ligger mellem restaurations- og kaffebranchen, men dog mest inde for kaffebranchen.
Joe & The Juice er kendt for at servere kvalitets juices i den sunde ende samt lidt mad.
De har valgt at gøre mere ud af deres stil og medarbejder, da de ved det kan være svært at få en sund juice til at se godt lækker ud, så han går også en anden vej ind i denne konkurrence.