Indledning
Shaping New Tomorrow er et koncept der udfordre forholdet mellem klædeligt tøj og komfort, og det er et af de mærker der differentiere sig mest på markedet. Derfor synes jeg at det er rigtig spændende at analysere denne virksomhed.

Virksomheden blev stiftet i 2015, dengang var det hovedsageligt detailhandel der var fokus og virksomheden bestod af én fysisk butik i Aalborg.

Efterfølgende er virksomheden ekspanderet og har rykket sig over til internet handel, samt åbnet afdelinger i Hamborg, Aarhus, København, Esbjerg og Odense.

Uddrag
De promovere sig meget på sociale medier og marketing er nøgleaktiviteten bag virksomheden.

På deres Facebook side har de 59.322 Likes og man kan på Facebook/Ads/Library se at de lige nu kører ca 520 annoncer, det vil sige at de fokuserer meget på BtC salg hvilket også giver god mening.

Det fortæller også at de har et stort reklame budget og at det er noget de vægter højt. Annoncerne på Facebook promoverer ikke blot deres produkter, men også virksomheden selv. Her kommer et eksempel:

De promovere virksomheden for at opnå mere troværdighed, samt skabe en trend og omtale om virksomheden.

Tager man et kig på virksomhedens regnskaber, ser man at de er en vækstende virksomhed da deres bruttofortjeneste de seneste 3 år er vækstet med 277%.

Samtidig er SNT på de 3 år gået fra at have 3 ansatte til 40. De gik i regnskabsåret 2020 ud med et overskud på 29 millioner.

Deres optræden i Løvens hule hjalp også meget på deres raket start. Kun 3 dage efter udsendelsen blev sendt, var hele deres lager tømt.

For at tage et kig på virksomhedens interne og eksterne forhold, kan man bruge SWOT-modellen. Den kigger på virksomhedens stærke sider kontra svage, samt muligheder og trusler.

Virksomhedens styrker er blandt andet at de har Jesper Buch som partner. Han er en velkendt figur i erhvervslivet og han har kapital til at hjælpe virksomheden fremadrettet.